HİKAYENİ YOLLA PAYLAŞALIM UZUN

HİKAYENİ YOLLA PAYLAŞALIM UZUN
sex oku

14 Aralık 2014 Pazar

ilaç azdırdı seks hikaye oku

Merhaba rumuzum ilaçlı, Bu hikaye tamamen gerçektir.Yine her zamanki gibi Chat yapıyordum ve sanal seks yaptığım kızlar dolayısıyla canım aşırı derecede seks istiyordu..Bir süre mesajlaştıktan sonra murat isimli birisiyle konuşmaya başladık,derken konu seks’e geldi…Aile içi seks konusundan bahsediyor,annesini arzuladığını soyluyor,küçükken emdiği göğüsleri bir kez daha emebilmek için neler vermezdim diyordu,,,Ama annem diyordu,türbanlı,balık etli,gayet güzel ve edepli birisi,onun için asla yaklaşamam diyordu…Derken benden yardim istedi,sence ne yapmalıyım dedi, bana eğer öyle yada böyle annesini bir şekilde ona ayarlarsam ne istersem vereceğini soyluyordu,t abii bunları söyleyene kadar sanırım üç saat muhabbet ettik ve birbirimize iyice güvendik, sonuçta konu bu noktaya geldi….Ben kendisine bir seks shoptan aldığım azdırıcı hapım olduğunu söylediğimde çok şaşırdı,ne ise yarar dediğinde bak dedim,sevgilimle beraber seks yaparken en üç noktalara çıkması için bunu kullanıyorum,onunda hoşuna gidiyor ve bundan memnun, eğer sen benim arkadaşımsan bir rol oynayalım,beni davet et ve evinize gidelim,gerisini ben hallederim dedim…. Önce çekindi ama sonra tamam dedi,eve gittiğimizde birde ne göreyim, annesi 40-50 yas arası, başı örtülü ama eşarbı kaymış harika bir kadın,gömleğinin kenarlarından beyaz sutyeni gözüken ,kalçaları eteğine sığmayan bir bomba…ama çok mütevazi ve edepli birisi ki biz odaya gecene kadar elinden geldiğince bir yabancı olduğum için sadece hosgeldiniz demekle yetindi ve oğlum murat siz keyfinize bakin,dedi.Odaya geçtik,ben bak dedim annen cay yapıyor,mutlaka kendiside içecektir, Sen çayları getirdiğinde bir bahaneyle anneni burada oyala banada lavaboyu soracağım yerini tarif et dedim,,plan aynen tuttu ve o annesini odada oyalarken,biseyler bahane edip ona bazı şeyler anlatırken ben hemen mutfağa geçip onun çayına ilacı attım. Geri geldiğimde annesi başı önüne eğik mutfağa geçti, saatime baktım ,eğer ilacı içtiyse su an yarim saat geçmişti ve azmış, şaşırmış bir vaziyette ateşini söndürmek için birseyler yapıyor,kafayı yememek için kendini kaşıyor olmalıydı……Ben sen dedim gelme murat,ben su isteme bahanesiyle mutfağa gecicem ve ardından eğer beş dakika gelemezsem bilki annenle sevişiyorumdur, dedim,sende bizi basarsın ve ardından annene önce kızar,sonrada başlarsın okşamaya dedim,,Ama dostum dedim, sana bir tavsiye sonra pişman olmamanız için, oksuyacakmisin, goguslerinimi mıncıklayacaksın ne yaparsan yap ama cinsel birleşme olayına girmeki ilerde ilişkiniz öyle yada böyle saygıyla devam etsin yoksa yarin yüz yüze bakamazsınız dedim… Murat nefesi sıklaşmış tamam dedi,ben mutfağa yöneldim,açıkçası benimde kalbim kut kut atıyordu..Mutfağa geldiğimde buyur çocuğum dedi,ee ben 25 yaşındaydım,nerdeyse 20 yas vardı arada,ben teyze dedim 1 bardak su alabilirmiyim, tamam derken alnındaki ter dikkatimi çekti, dudakları da nemlenmişti,sanırım dudağını yalıyordu sürekli diliyle,neyse lavaboya dondu ve suyu bardağa doldurdu..içerisi az karanlıktı,çünkü mutfağın penceresi yoktu…Bana suyu verirken elinin titrediğini ve istemeden de olsa gözüyle benim aleti şöyle bir dikizlediğini fark ettim…Suyu verirken ellerim eline değmişti ve o hemen elini çekmek isteyince bardak düşüp kirledi..Ses çıkmıştı ama murat sanırım olayı anladığı için,birazda biraz sonra olacakları bozmamak için duymamazliktan gelip,yanımıza gelmedi yoksa bütün plan bozulabilirdi. Neyse bardak düşünce pantolonum ıslandı, ben hemen durumdan istifade bez varmi diye sorarken o gevşemiş özür dilemekle meşguldü,yere eğilip cam kırıklarını toplamaya çalıştığında ben istifimiz bozmadım, suratı aletime yaklaşmıştı ve soluk alisi degismisdi…Eminim kocasından utanmasa, oglundanda çekinmese elini atıp aletimi öyle bir tutmak istiyordu ki ama cesareti yoktu ve ihanet etmek istemiyordu kocasına…Ama yavaşça yerden kalkarken benim saf olduğum düşüncesiyle yalnislikla olmuş gibi pantolonun üzerinden sertliği belli olan şeyime elimi bir çarptığında ben hemen bilerek irkildim, anladığımı ve hoşuma gittiği anlamasını bilmesini istedim…Şaşkın bir şekilde bana bakarken bezimi sordun dediğinde kendime geldim,evet dedim,bir bez çıkarttı ve bana verdi,yine ellerimiz birbirine değdi ama bu sefer elimi çekmedim,yavaşça elini tuttum,gözlerime baktı ve biraz bekleyip ne yapiyosun diye mırıldandı…. Ben senin annen yaşındayım dedi ama ilacın etkisiyle elinide çekmiyordu,,..Eminim ilaç olmasaydı kıyamet kopmuş bana küfür ediyor olacaktı:)) Ben elini çekmediğini görünce tamam dedim bu is simdi ya bitti yada bitecek,sonrası yok diyerek hemen elini şeyime oturdum ve sen kurula dedim,o istemeden de olsa arzularına engel olamıyor,eliyle sikimle oynuyor,pantolonun üstünden onu adeta sıkarak patlatmak istiyordu,,Bana,yoo yapma,oğlum içerde,hem bu yanlış, yapmiyalim ne olur belki sonra oohh,ııhhhhh falan diye biseyler sayıklıyordu…Ben murat’in gelmiycegini bildiğimden o yakalanma korkusu ve şehvetle tir tir titrerken kendime çektim ve elimi eteğinin üstünden amina öyle bir atıp sıkmaya basladimki, boynunu öyle bir emmeye,gosgusleriyle öyle bir oynamaya basladimki, oda iyice azdı ve hemen fermuarımı açıp şeyimi resmen tırnaklarını geçire geçire kopartmaya çalıştı….inim inim inlerken hizla gömleğini yırttım,elimi eteğine atıp sıyırdım ve kalçalarını avuçladım,o artik iyice kopmuş muratı falan unutmuş,sadece ne yapıyorum bennn,ııhhh,ahhh,ohh falan diye mırıldanıyordu.Ben külotunu önce elimle çekip kalçasının arasına iyice girmesini sağladım,bu onu mahvetmişti,ben yalaması için başını omzundan aşağılara ittiğimde bana dondu ve ben bir kahpemiyim,dedi..Kahpe de bana dedi yeniden,şaşırmıştım demekki fantezisinde böyle bisey vardı,eşarplı kulağına eğildim ve eşarbın üstünden önce bir koklayıp kahpesin sen dedim,o ahhhhhhhhh diye irkildi bu söz karşısında,tabii bu arada seks organlarımız birbirine sürtünüyordu….Bana ,o zaman dedi oğlum içerde,hem zamanımız yok hem de madem ben kahpeyim sevişme benimle,hemen sik,tam bir orospu siker gibi 3 dakikada hallet becer beni,saftimi kaydır felan dedi…Tamam dedim ve benim koca aleti dayayıp hemen bastırdım, inlemeleri artmıştı, tırnakları sırtımı yoluyor,ikimizde yari çıplak olmamıza rağmen vücudumuz ter kokuyor, bağıracağım, yavasss,murat duyacak,ahhhhh sokkkkk, sikkkkkkkk, hadiiiii, hadiiiiiiiiiiii,ahhhhhhhh ye beniiiii, parçala, canlı canlı ye hemennn ,ıhhhh falan diyordu… Derken murat içeri girdi ve anneee dedi. annesi şaşırmış ve ağlamaya başlamıştı ama ben istifimiz bozmadan içine girmeye devam ediyordum,…Bazen oğluna bakıyor mmuratt, ooglumm, olamaz olamaz diyor ama ben bastirdikcada,birakkk,birakkk,birakkkkmaaaa offfff offfff ahhhh felan diyordu, İkilemde kalmıştı,bir yanda bırakmak istemiyor diğer yanda oğlunun gözü önünde seks yapıyordu ki buda ayrı bir heyecandı…Nihayet ben böyle yaparken onu bacaklarından tutup havaya kaldirdim,sırtını murat’a dondurdum,murat belinden başlayıp yukarıya doğru annesinin kaygan belini yalamaya,dil darbeleri atmaya,göğüslerini elleriyle tutmaya ve emmeye başladı, annesi,ama ama,murattt yapmaaa,ııhhh,pisman oluruz felan diyordu,oda dondu ve sen dedi kendini siktiriyor, sikisiyorsun, ben azcık oynuycam hepsi bu anne ,dedi….kadın gözlerini kisti ve birden elinin birini oğlunun sikine atıp o zaman dedi fazla uzatmayalım,onu emmeye başladı,bende halen sikiyordum…..önde oglununkini emiyor,arkada ben gidip geliyorum, kadın çıldırmış vaziyette, ve gurultu olmasın diye hepimizde dudaklarımızı ısırıyoruz…nihayet dakikalarca her turlu seks pozisyonundan sonra, boşalmak üzereydik…düşünüyordum,su edepli kadına bak,demekki her kadında bir ateş var diyordum,ne hale geldi diyordum…nihayet hep beraber boşaldık,muratla ikimiz ayni anda o gırtlağına bende beline boşalırken ,ilacında etkisiyle annesi öyle bir orgazm yasadiki elimizde bayıldı kaldı… Murat telaşlanmış ama zevkten umursamaz haldeydi,bense orgazm baygınlığı olduğunu bildiğimden umursamıyordum,annesi kendine geldiğinde her tarafı terden ıslanmıştı ,yerde sürüklenerek eşarbını aldı başına koydu ve oğluna söyle bir baktı,murat ne diyecek diye beklerken, sanırım olan oldu diye yavaşça eğildi ve dişleriyle oğlunun sikini acıtarak ısırdı, sonra dondu ve bana eğilip birde benimkini ısırdı..ama dakikalarca surdu ısırmaları ve sonra ayağa kalkıp, hep dedi, dişlerimle bir erkeğin sikini ısırmak düşüncesi beni tahrik etmiştir,ama dedi murat’a babanla oral seks bile yapmıyordum saygımdan,bu ilk ve son olsun,oğlum sana izin veremem, arkadaşın sikebildigi kadar siksin beni,sende ne fantezin varsa yap, yaliyormusun, yiyormusun, emiyormusun,ama bu gece bitsin,bir daha asla olmaz,dedi.. Simdi halen muratla görüşüyoruz evlerine de gidiyorum,ama artik annesi dostumuz ve kesinlikle tekrarını yapmadık, çünkü muratda, anneside bastırılmış duygularını yaşamıştı ve fazlası saygıyı kaçırabilirdi..Kendinize ii bakin dostlar,ben ilacı hazirliyayim,cok etkili ve birazdan kız arkadaşım gelecek,oda çok seviyor bu azdırıcı ilacı…:)))


adult hikayeler,sex hikayeleri,porno hikayeleri

9 Aralık 2014 Salı

Bahçemdeki bakire elma hırsızını siktim

merhaba sex hikayeleri okuyanlar;Başıma ne geldiyse kendi sorumsuzluğum yüzünden geldi . Ne bir aşk ne de arzu duymadığım yaşlı bir adama kızlığımı teslim ettiğimde daha çok gençtim. Yaşlı kurdun büyük bir ustalıkla içime girip bana sahip olması belki de hayatımın en kötü anıydı ama ben aldığım zevkten çok onun bahçesindeki meyveleri doyasıya yiyeceğim . için karlı bir iş yaptığım kanısındaydım. Kiracı olarak oturduğumuz mahallede adımın bahçeli güzel bir evi vardı. Bahçesinde her çeşit meyva vardı. On oniki yaşımdayken erkek çoçuklarla dalarak isteğimi alıyordum. Zaman sonra arkadaşlarım iş buldu çalışmaya başladı annemle babamda gündüzleri işte oluyordu. Meyva bahçesinin sahibi gündüzleri serviscilik yapıyordu. Onun hangi saatlerde evde olmadığını bildiğimden rahatca girip meyva yiyiyordum. Ama bir gün bahçe sahibi nin bana tuzak kuracağını nerden bileyim? Yine bir sabah arabasının kapısının önünde göremeyince servise gittiğini düşünüp gizliye bahçeye daldım. Topladığım elmaları koynuma dolduruyor, bir yandanda yiyordum. Birinin omzuma dokunusuyla irkildim. Korkuyla baktığımda bahçenin sahibi acco nun kızgınlıkla yüzüme . baktığını gördüm. Dilim tutulmuştu sanki. Tek kelime bile edemedim. Demek benim bahçeye dadanan hırsız sensin ha!!! Vay canına hemde gelinlik çağında bir kız diye söylenirken ben başımı öne eğmiştim. Peki neden gelip benden istemiyorsun hadi buna da bir demiyorum peki neden dalları kırıyorsun ha neden ?? diye sordu. Ben panik içinde tek kelime etmiyordum. Ne yapacaksın bu kadar elmayı koynuna doldurmussun diyerek eline koynuma soktu. Elma yerine körpe diri gögüslerimi oksuyordu. Ama senin elmaların daha güzel ben bunları yerse olurmu kız dedi? Ben yine ses çıkarmadım . Korkma seni dövmeyeceğim , hatta hergün gelip meyva yemene izin vereceğim, benim senden isteğim basit bir sey sadece biraz memelerini okşuyacağım ve emeceğim tamam mı ? dedi. Ben ona ne evet nede hayır diyememiştim. O ise hala memelerimi okşamaya devam ediyordu ve bana gel arka tarafa gidelim bizi hırsız falan zannederler dedi. Arka tarafta gömleğimin düğmelerini çözmeye başladı bu arada korkma seninde çok hoşuna gidecek diyordu.Ardından füze gibi duran memelerini ağzına almış öpüp yalarken elleriyle de kalçalarımı okşuyordu. Onun hareketlerinden etkilenmemek mümkün degildi. İşini bilen bir zamparaydı. Çok hoşuma gidiyordu. Bu yüzden kıpırdamadan duruyordum. Hele bir ara adamın küçüçük mememi tamamen ağzına alarak emmesi beni müthiş etkilemişti. Bir erkek tarafından öpülüp okrşanmanın tadına . o zaman varmıştım. Memelerimden hevesini alan gözünü amıma dikmişti. Kulağıma ne olur biraz amcığına sürttüreyim diye yalvarmaya başladı. Sesimi çıkartmamam onun için evet anlamına gelmişti. Bu kez eteğimi yukarıya donumu aşağıya sıyırdı. Beni kucağına oturduğnda yarağının sıcaklığını hissettim bir an geçirecek sandım ve korkuyla kalkmak istedim. Korkma sokmayacağım diye adeta yalvarıyordu. Aslında yarağının amıma değmesi bana da zevk vermişti. Bu yüzden ikna oldum. Bu kez elinde tuttugu yarrağını amımın dudakları arasında aşağı yukarı sürtmaya başladı. O yarağının kafası ama deligimi zorluyordu. Bana tatlı bir heyecan yaşatıyordu. O andan sonra içime girmek istesede ona karşı koyacak durumda değildim. Öylesine etkilenmiştim ama . o körpe bedenimden aşırı tahrik olmuş ve daha fazla dayanamayarak boşalmıştı. Nasıl hoşuna gittimi diye sordu. Bende çok zevkliydi diye karşılık verdim. Bundan sonra çekinmeden gel ve meyva ye dedi. Aradan birkaç gün geçti ve ben meyvamı yesem yoksa yarrak mı yesem diye düşünüyordum ve gene bahçeye gitmiye karar verdim.Baktım evde ve gitmeye karar verdim beni gördü ve yanıma geldi. Beni istiyormusun diye sordu evet dedim eve dudaklarımı emmeye başladı. Elleri yine eteğimi ve kilotumu indirdi. Kendi yarağını da çıkartarak beni üzerine oturtu önce sürtünerek zevk almamı sağladı. Yine önceki gibi fırcalayacak sanıyordum ama gevşediğim bir anda yarağını ince bir sızıyla birlikte içimde hissettim . içime girmesiyle birlikte inlemeye başladı. Körpe daracık amım ona büyük bir zevk veriyordu.


adult hikayeler,sex hikayeleri,porno hikayeleri

6 Aralık 2014 Cumartesi

adult porno hikaye oku

sizlere porno hikayeleri konulu bir sex hikaye mi anlatacagım. ben 1.76 boyunda esmer biriyim neyse konuya geçeyim amcamın kızı vardı 18 yaşında sexi ve çok güzeldi hep onu hayal ediyordum sürekli o götü iri göğüsleri gözümün önündeydi ne yapıp ne edip onu sikmem gerekti birgün amcamlar bir akrabalarını ziyarete gittiler evde benimkiyle abisi tek kaldı babam akşam onları bizim eve çağırdı çok sevinmiştim neyse herkes ytağına yattı amcakızı tek odada yattı ben ve abisi benim odada yatıyorduk saatgece 2 de kalktım millete baktım hepsi uyuyordu gizlice onun odsına girdim uyuyordu yanına sokuldum battaniyeyi hafifçe üstünden kaldırdım sadece üstünde gecelik vardı altta külodu yoktu hafifçe geceliğini kaldırdım bembeyaz bir götü vardı hemen soyundum çkardım benimaleti neyseki onun uykusu ağırdı bende rahat davranıyordum iyice sertleştikten sonra yavalça üzerine uzandım bacak arasına soktum biraz git gel yaptım birden uyandı beni öyle görünce şok oldu hemen yapıştım dudağına biraz çırpındı ama yavaş yavaş zevk almaya başladı verdim aleti ağzına kız yalamıyordu adeta yiyiyordu bende eğildim amını yalamaya başladım o ise inliyordu inledik çe daha çok zevk alıyordum yatağa uzandı ben hemen bacağını açtım amına girmeye başladım acı içinde kıvranıyordu bir yandanda daha hızlı ol aşkım diyordu ve ben onu sken ilk kişiydim sabaha kadar devam ettik ben 4-5 defa boşaldım oda defalarca boşaldı ve bundan sonra hemen her fırsatta sevişiyoruz sizede bol sikişler


adult hikayeler,sex hikayeleri,porno hikayeleri

3 Aralık 2014 Çarşamba

porno hikayeleri

sizlere porno hikayeleri konulu bir sex hikaye mi anlatacagım. ben 1.76 boyunda esmer biriyim neyse konuya geçeyim amcamın kızı vardı 18 yaşında sexi ve çok güzeldi hep onu hayal ediyordum sürekli o götü iri göğüsleri gözümün önündeydi ne yapıp ne edip onu sikmem gerekti birgün amcamlar bir akrabalarını ziyarete gittiler evde benimkiyle abisi tek kaldı babam akşam onları bizim eve çağırdı çok sevinmiştim neyse herkes ytağına yattı amcakızı tek odada yattı ben ve abisi benim odada yatıyorduk saatgece 2 de kalktım millete baktım hepsi uyuyordu gizlice onun odsına girdim uyuyordu yanına sokuldum battaniyeyi hafifçe üstünden kaldırdım sadece üstünde gecelik vardı altta külodu yoktu hafifçe geceliğini kaldırdım bembeyaz bir götü vardı hemen soyundum çkardım benimaleti neyseki onun uykusu ağırdı bende rahat davranıyordum iyice sertleştikten sonra yavalça üzerine uzandım bacak arasına soktum biraz git gel yaptım birden uyandı beni öyle görünce şok oldu hemen yapıştım dudağına biraz çırpındı ama yavaş yavaş zevk almaya başladı verdim aleti ağzına kız yalamıyordu adeta yiyiyordu bende eğildim amını yalamaya başladım o ise inliyordu inledik çe daha çok zevk alıyordum yatağa uzandı ben hemen bacağını açtım amına girmeye başladım acı içinde kıvranıyordu bir yandanda daha hızlı ol aşkım diyordu ve ben onu sken ilk kişiydim sabaha kadar devam ettik ben 4-5 defa boşaldım oda defalarca boşaldı ve bundan sonra hemen her fırsatta sevişiyoruz sizede bol sikişler


adult hikayeler,sex hikayeleri,porno hikayeleri

27 Kasım 2014 Perşembe

Eskort Sex Hikayeleri

okusex okuyucuları ,Ben aydında oturan 19 yaşında orta boylu yakışıklı bi gencim en azından kızlar hasta oluyor neyse hikayeme geçiyiom hikaye 17.09.2013 De geçti Babamın çalıştığı iş yerinde çalışan temizlikci sarışın kocasından ayrılmış 34 yaşında lolitaydı eşi benzeri olmayan biriydi bi hatun vardı bu karıya hasta olmuştum ve hala diyodum neyse bi gün babam belediye başkan korumasıydu başkanla gitti ayfer halamıda ben korkmıyayım diye eve göndermiş o arada bende evde face den ayferin fotolarına bakıyodum kapı çaldı açtım baktım ayfer halam yakışıklı dedi öptü dudağımın kenarında hoşgeldin hala dedim geç içeri dedim içeri geçti direk benim odama geldi onun fotolarına baktığımı gördü ama çaktırmadı neyse ben çay demledim bakkala gidicektim bendede motor hastalığı var yamaha yzf125 yarış motoru var halamda motorları sevdiği için bende geleyim dedi bende gel dedim neyse aşşaya inip çalıştırdım tansaşa gidiyoduk halam sarılmıştı bana ve elide hemen hemen sikime yaklaşıkdı ve en osnunda eline almıştı ve tansaşa gidene kadar çekmedi tabi benimki durarmı yavaş yavaş kalkmaya başladı halam eliyle hareketler yaptı neyse tansaşa vardık alışverişimiz yaptık eve geri döndük saat de 21:00 civarlarıydı film açmıştık ama film hoşumuza gitmediği için durdurduk ve halam kızlarla aran nasıl dedi iyi dedim nasıl sevişiyomusun dedim arasıra dedim ve bana doğru yaklaştı ve dudaklarıma yapıştı bi eliyle boynuma sarıld ıbi eliyle eşofmanın altından sikimi elliyodu ben halamı kucaklayıp odama götürdüm ve yatağa fırlattım üstüne çıkıp öpüşüyoduk çılgınlar gibi neyse halamla bi anda yer değiştirdik ben altta o üste çıkmıştı direk eşofmanımı sıyırdı öyle bi sıyırdıki boxer falan çıktı gitti çoraplarımı çıkardı ve kalın 19 cm sikimi ilk başını ağzına aldı daha sonra hepsini almıştı ben ayferin saçından tutup kaldırdım 69 dedim direk 69 pozisyonuna geldik ama altında siyah delikli kilotlu çorap vardı ayağa kaldırıp dudaklarına yapıştım ve soydum altında çok etkileyici bi çorap vardı neyse ikimizde soyunduk ve 69 a başladık ayfer sikim ağzındayken inliyodu ve ağzından çıkardı hadi sik dedi ve uzandı yatağa ve bacaklarına açtı ben bacaklarının arasına girdim bacaklarını omzuma attı kalbim çarpıyodu durcak gibiydi sikimi amının üstünde gezdirdim amı sulanmıştı sok diye yalvarıyodu ven kafasını sokup çıkarıyodum 2 senedir sik görmemişti en sonunda uzun yalvarmanın sonunda içine soktum siktiğim kızlardan çok farklıydı amı yanıyodu ben ağır ağır gidip geliyodum halamda çok inliyodu beni daha da tahrik ediyodu ben hızlanmaya başladıkca sesi dahada arttı en sonunda sert sikiyodum ve dibine kadar sokuyodum halamın sesi dahada yükseldi ve aradan 2 dakka geçmedi boşaldı heryere su fışkırdı geri içine soktum daha hızlı sikiyodum ve çıkardım direk ağzına aldı sonra ben ayaklarımı yatakdan aşşaya verdim ve halam üstüme çıktı çılgınlar gibi zıplıyodu hepsini içne alıyodu ve dahada hızlandı ve bi anda içinden çıkardı ve boşaldı sonra üstümden kalkıp domaldı yavaşca içine girdim ve alttan büyük memelerini elliyodum sikimin hepsini içine sokuyodum ve çığırtıyodum sonra çıkardım ve sırt üstü yatmasını istedim sırt üstü yatırdım ve içine girdim bacaklarını sonuna kadar açtım elleriyle tutturdum dibine kadar sokuyodum halam çığırıyodu beni iyice tahrik ediyodu bi yandan memelerini sıkdırıyodum acıyo memelerim diyodu ben daha şiddetli sıktırıyodum ve bi an yavaşladım ve tek sefer dibine kadar sokup yavaş yavaş çekmeye başladım sonra aynı şekilde sertce dibine kadar sokup yavaşca çekiyodum ve halan boşalcağımı anladı ve hızlan dedi bende diğerlerinden daha hızlı sikmeye başladım ve bian huylandım yavaşladım boşalmaya başladım içine ama boşalırken hala gidip geliyodum boşaldım ama hala sikiyodum en son halamın üstüne yığıldım ve memelerini ıssırıyodum içinde hala duruyodu sikim ve halam hadi bi daha dedi pozisyon değiştirmeden aynı şekilde ikinci kez boşaldım içine ve 09.11.2014 ve 10.11.2014 gecesinde bidaha sikiştik ve hala bizde ben bu hikeyeyi yazarken uyuyor…


adult hikayeler,sex hikayeleri,porno hikayeleri

26 Kasım 2014 Çarşamba

Annem Abimle Sex Hikayesi Trende Oku Sex

merhabalar.okusex blog okuyucuları ben levent. bundan üç sen önceydi. trenle pendikten haydarpaşaya gidiyordum. maltepe istasyonunda bi r bayan bindi ve karşıma oturdu. 23-25 yaşlarında esmer orta boylu bir hatundu. gözleri yeşil vücudu bir kısrak gibiydi. resmen vurulmuştum. ama belli etmemeye çalışıyordum. bir ara bana doğru eğilip "afedersin telefonumun kontörübitti bi arkadaşıma mesaj atabilir miyim?" diye sordu ben de tabiiki dedim. verdim telefonumu ve mesajını attı. sonraki erenköy istasyonunda da indi. ben de arkasından bakakalmıştım. telefonumdaki kayıtlı mesaja baktım. şöyle yazıyordu "aşkım geliyorum. 10 dk sonra yanındayım." benim içim gitmişti. keşke bu talihli kişi ben olsaydım diye. aradan birkaç gün geçti *****a gecesi evde yalnız bi vaziyette hikayeleri okurken bi mesaj geldi telefonuma.merhabalar. ben levent. bundan üç sen önceydi. trenle pendikten haydarpaşaya gidiyordum. maltepe istasyonunda bi r bayan bindi ve karşıma oturdu. 23-25 yaşlarında esmer orta boylu bir hatundu. gözleri yeşil vücudu bir kısrak gibiydi. resmen vurulmuştum. ama belli etmemeye çalışıyordum. bir ara bana doğru eğilip "afedersin telefonumun kontörübitti bi arkadaşıma mesaj atabilir miyim?" diye sordu ben de tabiiki dedim. verdim telefonumu ve mesajını attı. sonraki erenköy istasyonunda da indi. ben de arkasından bakakalmıştım. telefonumdaki kayıtlı mesaja baktım. şöyle yazıyordu "aşkım geliyorum. 10 dk sonra yanındayım." benim içim gitmişti. keşke bu talihli kişi ben olsaydım diye. aradan birkaç gün geçti *****a gecesi evde yalnız bi vaziyette hikayeleri okurken bi mesaj geldi telefonuma. geçen gün için teşekkür ederim yazıyordu. ben de tanıyamadım kimsiniz diye mesaj yazdım. o da "ben asslı. kusura bakmayın. geçen gün trende telinizi kullanmıştım. teşekkürler" yazdı. ben de fırsattan istifade "rica ederim. dünyanın en güzel kadınına feda olsun" diye yazdım. sonra muhabbet ilerledi ve bana nerdesin diye sordu. ben de kadıköy de evdeyim dedim. "benim canım sıkılıyor bana eşlik eder misin?" dedi. ben de tamam dedim ve kadıköy iskelede buluştuk. kadıköy de bir bara gittik. laf lafı açtı. anlattığına göre erkek arkadaşıyla kötü bi kavga geçmiş aralarında. ben de onu teselli eddiyordum. bu arada içkinin etkisiyle iyice ortam ısınmıştı. "istersen bana gidelim" dedim. o da tamam dedi. ve eve gittik. eve girer girmez boynuma sarıldı ve benimle dans et dedi. dansa başladık müziksiz bi şekilde. bu arada bende ellerimi yavaşça kalçaların aindirdim. ve okşamaya başaldım. daha sonra dudaklarımız birleşti ve " bu gece bana dertlerimi unutturmanı istiyorum erkeğim" dedi. birbirimizi soymaya başladık. bir müddet sonra çırılçıplaktık ve yataktaydık. ben onun ellerini ve ayaklarını karyolaya bağladım. mutfaktan aldığım buz gibi karameli vücuduna dökmeye başladım. karamel vücuduna her değdiğinde titriyordu. daha sonra ayak parmaklarından başlayarak bacaklarını yalamaya koyuldum. yavaşça hareket ediyor onu çıldırtıyordum. daha sonra bacak arasını es geçip boynuna ve göğüslerine geçtim. kendinden geçmişçesine inliyordu. yavaşça aşağılara kaydım ve sıra bacak arasına geldi. "hadi artık. dayanamıyorum. ne olur sokkkkkkk" diye inliyordu. bense onu iyice çıldırtmaya kararlıydım. amına hiç dokunmadan etrafına dilimle daireler çiziyordum. ve bir anda titreyerek boşaldığını hissettim. suları resmen amından fışkırıyordu. deli gibi çırpınıyordu. ben de daha fazla acı çektirmemek için yarağımı dayadım amına ve bir hamledde köküne kadar soktum. deli gibi bağırmıştı. yaklaşık 10 dk gitgelden sonra amının derinliklerine boşaldım. ve ellerini çözdüm. çözer çözmez üzerime saldırdı ve sikimi yalamaya ısırmaya başladı. anlaşılan daha doymamıştı. kalan karameli sikime ve etrafına sürerek yalamaya başladı. daha sonra sikimi tutarak üzerine oturdu. çılgınca zıplamaya başlamıştı. karyola nerdeyse kırılacaktı. daha sonra titreyerek boşaldı ve üzerime yığılıp kaldı. ama ben daha boşalmamıştım ve bir hamlede arkasına geçtim. sikimi kremleyerek arkasına dayadım. "hayvansın daha doymadın mı?" diyordu. ben kafasını sokmaya çalışırken o da kendini arkaya doğru itiyordu. zor oldu ama kafası girmişti. sanki yırtılmışçasına çığlığı bastı. biraz öyle bekledikten sonra yavaş yavaş ilerlemeye başladı. daha sonra alıştı ve hızlandım. boşalmama yakın "hadi aşkım beraber boşalalım" dedi. ve ben hızlandım. aynı anda boşaldık. ölmüştük resmen. o şekilde uyuyakalmışız. ilişkimiz üç ay devam etti. ama sonra antalya ya taşındı.arada tatile gidince eski günleri yad ediyoruz.


adult hikayeler,sex hikayeleri,porno hikayeleri

23 Kasım 2014 Pazar

sex hikayesi mobil oku

Ben İstanbulda özel bir Üniversitede okuyan öğrenci bir gencim. Anlatacağım olay 2 hafta önce başıma geldi. O gün arabam bakımda olduğu için okuluma metro ile gittim. Akşamüstü tekrar evime dönerken metro çok kalabalıktı, insanlar sıkış tıkıştı ve ben de araya kaynadım. 2 durak sonra, başı kapalı, ama yüzü ve vücudu çok güzel bir kız bindi. İster istemez gözüm kaydı. Uzun boylu, güzel bir kızdı. 1 durak sonra çoğu insanın inip bindiği bir durağa geldik ve içerdekiler inince, kız da benim olduğum tarafa geldi ve tekrar insanlar bindi. Ama kızdan gözümü alamıyordum. Bir ara göz göze geldik, sonra arkasını döndü ve gitgide bana yaklaştı? 1-2 dakika sonra resmen bana sürtünüyordu. Götüyle, dar pantolonumda kalkan sikimi buldu ve sikime sürtmeye başladı. Ben de kalabalıktan istifade tek elle tutunuyor, bir yandan da nefesimi ensesine veriyordum. Kızın çok güzel taş gibi kalçaları vardı. Resmen terliyordum metroda. Metro tekrar durduğu zaman, kulağına eğildim ve evimin olduğunu, yalnız yaşadığımı, eve gidebileceğimizi söyledim. ?Olmaz!? dedi. Ben biraz ısrar edince, ?Sana güvenemem!? dedi. Ben de kalçalarını sıkıp, ?Bence güvenmelisin! Bu durakta inecem, gel benimle!? dedim, arkama bakmadan indim metrodan. Yürüyen merdivene geldiğimde, arkamdan seslendi, ?Bakarmısın? Eve gitmeyelim, ama bir çay içelim!? dedi. Bir Cafeye oturup çay içmeye başladık. Adının Elif olduğunu söyleyip, muhasebeci olduğundan, ailesinin çok tutucu olduğundan falan bahsetti. Fakat ben konuyu bir şekilde evimin yakın olduğuna, gidip orda sohbete devam edebileceğimize getirip, onu eve gitmeye ikna ettim.( ) Yürüye yürüye geldik evime. Eve girince oturduk, ne içmek istediğini sordum. Kahve içmek istediğini söyledi. 2 tane Nescafe yaptım ve tekrar konuşmaya başladık. Bana, ilk defa böyle birşey yaptığını, fakat ilkbaşta yanlışlıkla olduğunu, sonradan hoşuna gittiği için bana sürtündüğünü açıkladı. Ben de, ?Burda yanlızız, kendini rahat bırak ve hoşuna giden şeyleri rahat rahat yap!? diyerek gülümsedim. Gözlerimin içine uzunca baktı ve birden dudaklarıma yapıştı? Öyle acemice öpüyordu ki, daha önce hiç öpüşmemişti, belliydi. Yaklaşık bir 4-5 dakika sadece öpüştük. Sonra ben elimi pardesüsünün üstünden göğsüne atınca, bir anda irkildi ve ?Yapma!? dedi. Fakat ben öpmeyi bırakmadım ve elimi çekmeden göğüslerini okşamaya başladım. Nefes alışları hızlanmıştı. Ben de bundan istifade elimi kazağının altından sütyenin içine soktum ve uçları dimdik olan göğüslerini okşamaya başladım. O kadar heycanlanmıştı ki, sanki o an boşalacaktı. Biraz daha okşadıktan sonra kazağını çıkarmasını söyledim. İlk başta yok falan dese de kabul etti ve 2 dakkia sonra o muhteşem dimdik göğüsleri emmeye başladım. Çok hızlı nefes alıyordu ve kafamı göğüsüne bastırıyordu. Sonra elini tutup pantolonumun üzerine koydum. Kalkmış sikimi pantolonumun üstünden okşuyordu, fakat hem utanıyor, hemde çok acemiydi. Göğüslerini emerken sikimi pantolondan çıkardım ve eline verdim. Öyle dikkatli bakıyordu ki sikime, ilk defa canlı bir yarak gördüğü belliydi. Sonra, ?Hadi biraz ağzına al!? dedim. ?Olmaz, yapamam!? dedi. ?Hadi canım, bak sana zarar vermeyeceğim, ama bir dene en azından!? deyince, ?Peki!? dedi ve ağzına aldı. Çok acemice yalıyordu, ama ben kafasını tutup biraz bastırınca, acemice de olsa çok hoşuma gitmişti. Başörtüsünü çıkarmadı, ama çok güzel sakso çekiyordu.( ) Yaklaşık 5-6 dakika sakso çekti ve ben bu arada amını pantolonunun üstünden okşuyordum. Düğmesini açınca, sikimi ağzından çıkarıp, ?Olmaz, açma!? dedi. Ben yine de, ?Sen devam et canım!? deyip onu hiç dinlemeden açtım ve zor da olsa pantolonunu indirdim. Bembeyaz bacakları çok güzel ve tamamen tüysüzdü, muhteşemdi. Sonra külodunun üstünden amını okşamaya başladım. Zaten külodu sırılsıklam olmuştu, ben de bundan cesaret alıp elimi içine soktum. ?Lütfen yapma, ben bakireyim!? dedi. ?Korkma zarar vermeyeceğim, ne sana, ne kızlığına!? dedim ve koltuğa yatırıp başladım amını yalamaya. Kızdan acayip acayip sesler gelmeye başladı ve 2 dakika içinde çığlık çığlığa orgazm olup boşaldı. Yüzünde güller açmıştı, sevinçten ağzı kulaklarına varmıştı resmen. ?Bakıyorum da çok hoşuna gitti?? dedim. ?Evet! Çok hoşuma gitti, çok güzeldi, Haticenin dediği kadar varmış!? dedi. ?Hatice de kim?? dedim. ?Boşver, sonra anlatırım, komşumuzun kızı?? dedi. Ben üstelemedim ve dudağına bir öpücük kondurduktan sonra, sikimi ağzına verdim. ?Sıra ben de mi?? dedi. ?Evet!? dedim. ?Ama ağzıma boşalma! Tamam mı?? dedi. ?Tamam!? dedim ve başladı sakso çekmeye. Sakso çekerken, ben yine amını okşuyordum. Amından akan sularla ıslattığım parmağımı göt deliğine sokmaya çalışınca, bu yine irkildi ve ?Yapma!? dedi. Fakat dinlemedim ve parmağımı yavaş yavaş götüne sokmaya başladım. Parmağımı götüne tamamen soktuğumda artık hiç karışmıyordu bana, ben de başladım sokup sokup çıkarmaya. Daha sonra 2 parmağımla yaptım ve baktım hoşuna gidiyor, ?Hadi dön arkanı, götten sikecem!? dedim. ?Hayır, lütfen yapma, o kocaman şey nasıl girer ordan, ilk sefer böyle şeyler yaşıyorum, olmaz, lütfen, çok acıyormuş!? dese de, acıtmayacağıma söz vererek ikna ettim ve domalttım. Ağzında ıslatmış olduğum yarrağımı ağır ağır götüne iteledim. Kafası girene kadar çok canı yandı, fakat tamamı girdikten sonra 1-2 dakika hiç kıpırdamadan bekledim ve alışınca yavaş yavaş git gel yapmaya başladım. Daracıktı ve sıcacıktı götünün içi. 10-15 dakika götünü siktikten sonra çıkardım ve ağzına verdim ve ona boşalacağımı söylemeden ağzına boşaldım?( ) Ağzına boşalacağımı beklemediği için biraz irkildi, fakat o kadar iğrenmedi. Hemen banyoya koştu ve döllerimi lavaboya tükürdü ve ağzını yüzünü yıkamaya başladı. Tam lavaboya eğilmiş yüzünü yıkarken ben de gittim banyoya, arkasına dayandım ve boynunu öpmeye, elimi önüne atıp amını okşamaya başladım. Amını okşayınca hemen sulanıyor, vıcık vıcık oluyordu, dayanamıyordu belliydi. Ben de azgınlığımla inmemiş olan sikimi dayadım tekrar götüne. Biraz canı yandı, ama sonra iyice eğildi ve yaklaşık bir 10-15 dakika daha siktim götünü lavabonun önünde. Götünü sikerken amını okşadığım için de, o şekilde 2 defa daha boşaldı. Sonunda boşalmak üzereydim, ?Geliyorum aşkım!? dediğimde, ?Yine ağzıma mı istiyorsun aşkım?? dedi. ?Hayır götüne boşalacam!? dedim. ?Boşal aşkım!? dedi. Artık ben durmuştum, o ileri geri yapıyordu ve derken buna kenetlendiğim gibi götünün içine boşaldım. Çok güzel kalçaları vardı ve sıkmamdan kıpkırmızı olmuştu. Sikimi götünden çıkarınca döndü ve duş alıp alamıyacağını sordu ve tabiki alabileceğini söyledim, hemen duşa girdi. İlk o an çıkardı eşarbını, çok güzel kahverengi saçları vardı ve beline kadar iniyordu. O duş alırken ben tekrar azdım ve yanına gelmek istediğimi söyledim. ?Gel aşkım!? dedi. Duşun altına girip onu önüme çömelttip tekrar sakso çektirmeye başladım. Ama dikkatimi çekti, artık zevkle yapıyordu ve resmen emzik gibi emiyordu sikimi. Ayağa kaldırıp domalttım ve tekrar geçirdim götüne. Ama bu sefer ben hiç hareket etmiyordum, sadece o kendisi ileri geri oynatıyordu götünü. Daracık götü suyun altında mest ediyordu beni. Ben de onu mest etmek için amını okşuyordum. 5-6 dakika içinde inlemeleri yükseldi ve tekrar orgazm oldu. Ben de gelmek üzere olduğumu söyledim bu sefer daha sert vurmaya başladı götünü. ?Geliyorum aşkım!? diyerek götünden çıktım ve bir anda önüme diz çöktürüp ağzına verdim. Ve hiç çıkarmadan sakso çekerek bütün döllerimi yuttu?() Beni çok mutlu ettiğini söyledim ve banyodan çıktık. Giyinip biraz sohbet ettik. Bu yaşadıklarının ilk defa olduğunu, ama benimle tekrar olacağını, şimdi hemen gitmesi gerektiğini söyledi. Birbirimize telefon numaralarımızı verdik ve gitti. Benim de ilk defa böyle birşey başıma geliyordu. O ilk sikişmemizin üstünden 2 hafta geçti ve bu 2 haftada 3 kere daha sikiştik. Evden rahat çıkabilmesi için, birdahaki sefere yanında komşusunun kızı Haticeyi de getirip getiremeyeceğini sorduğunda, şaka yollu, ?Tabii getirebilirsin aşkım, hem onu da sikerim!? dedim. Suratıma sinsice bakıp güldü. ?Ne oldu?? dedim. ?Hiiç?? dedi. Söylemesi için ısrar edince, ?Senden Haticeye bahsettim, o da senle sikişmek için can atıyor zaten. Hem o bakire değil, nişanlısı sikip bırakmış!? dedi. Hatice de aynı kendisi gibi başı kapalı biriymiş. Şimdi heycanla birdahaki sefere Haticeyle birlikte sikişmeye gelmelerini bekliyorum?


adult hikayeler,sex hikayeleri,porno hikayeleri
sex,sex hikaye,sex hikayeleri,sex hikayeleri oku,adult hikayeler,ensest hikayeler